~ This blog is viewable in English and Bahasa Melayu ~

Tuesday 9 July 2013

Shared by Norizan


Dikongsi oleh Norizan

"Terima kasih kepada rakan sekolah saya, Rozlin yang berkongsi dengan saya produk ini .... ia melakukan keajaiban kepada saya. Saya jenis orang yang suka makan, tidak dapat menahan makanan dan saya tidak konsisten. Saya mulakan produk ini pada 1 Mei. Seperti saya katakan kadang-kadang i minum n kadang-kadang tidak. Rozlin sentiasa ada dengan saya, mengesan saya, memberi saya motivasi untuk berusaha kerana dia kata saya boleh melakukannya, dan dia mahu saya untuk mengurangkan berat badan dan kekal sihat adalah yang paling penting. Oleh itu, apabila setiap kali dia post di dinding dia, testimoni daripada orang yang telah berubah, saya berkata kepada diri saya sendiri jika mereka boleh, saya boleh juga. Itu yang membuat saya sedar saya perlu melakukan ini, saya mengambil setiap hari dan saya gembira sbb saya kehilangan 2kg n inci di sekeliling pinggang saya turun 37-35 ..... ini mendorong saya untuk kehilangan lebih banyak lagi. saya masih di kotak 1 saya. saya tahu saya boleh melakukannya, saya mempunyai keyakinan dalam produk ini . Terima kasih kepada kawan saya yang berkongsi dengan saya dalam perjalanan ini, dan kini dia berkongsi dengan saya bagaimana untuk melakukan perniagaan ini. saya tidak akan melihat kembali selepas ini."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Shared by Norizan

"Thanks to Rozlin my sec school friend who shared with me this product....it do wonders to me. I am the type of person who loves to eat, cannot resist food and I am not consistent . I start this product on 1st May. Like i say sometimes i drink n sometimes not. Rozlin is always there with me, keeping track of me, giving me motivation to strive because she says i can do it, & she wants me to lose some weight and stay healthy thats the most important. So when each time she post on her wall the testimonial of pple who have transformed, i said to myself if they can lose, i can too. Thats where make me realize i have to do this, i took it everyday & are happy coz i lose 2kg n the inches around my waist go down from 37 to 35.....this motivates me to lose more. I am still at my 1st box. I know i can do it, i have confidence in this product. Thanks to my friend who share with me on this journey, and now she is sharing with me on how to do this business. I will not look back aft this.".

No comments:

Post a Comment