~ This blog is viewable in English and Bahasa Melayu ~

Tuesday 9 July 2013

Bios Life Slim really works!!

Dikongsi oleh Cik Wilda:

Saya telah menjadi 'big gal' hampir sepanjang hidup saya. Berjaya menurunkan berat badan tetapi tidak lama lagi, berat badan saya akan meningkat, banyak lagi .. Jadi ia sentiasa menjadi yo-yo apabila ia datang untuk mengurangkan berat badan bagi saya.

Pada mulanya saya amat ragu-ragu kerana saya berpendapat bahawa ia adalah satu lagi produk pelangsingan badan tetapi selepas saya membuat kajian saya ~ terima kasih kepada google, saya memberikan diri saya peluang lagi untuk mencuba produk ini sebab saya rasa tidak rugi ape-ape kecuali untuk mengurangkan inci...

Alhamdulillah, saya mendapati minuman ajaib saya (walaupun ia bukan satu obat sihir). Saya telah kehilangan kira-kira 15 kg dalam 5 bulan lepas dan lebih daripada 14 inci dalam jumlah .. Sekarang menjadi sihat adalah pilihan; menjadi SLIM adalah bonus! Dengan Bios Life Slim, bukan sahaja saya tahu bahawa saya akan kehilangan lemak saya selama-lamanya, hati saya juga dijaga.

Terima kasih Shima Evira & Dila Jazzy untuk bimbingan.

Jika anda seperti saya yang telah mencuba hampir segala-galanya, mengapa tidak memberi diri anda satu lagi peluang hanya seperti yang saya lakukan ... Saya gembira saya lakukan!

Jangan mengambil kata-kata saya untuk itu, pengalaman itu untuk diri sendiri ....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Shared by Mdm Wilda:

I've been a 'big gal' almost throughout my life. Managed to lose weight but before long, I'll put on again, much much more.. So it's always been a yo-yo when it comes to losing weight for me.

Initially I was very skeptical as I thought that it is another slimming products but after I did my research ~ thanks to google, I give it a shot cos I have nothing much to lose except inches...

Alhamdulillah, I found my magic potion (though it's not a magic potion). I've lost about 15 kg in the last 5 months and more than 14 inches in total.. Now being healthy is choice; being SLIM is a bonus! With Bios Life Slim, not only do I know that I'll lose my fats permanently, my heart is also taken care of.

Thank you Shima Evira & Dila Jazzy for the guidance.

If you are like me who have tried almost everything, why not give yourself another chance just like I do... I'm glad I did!

Don't take my word for it, experience it for yourself....

No comments:

Post a Comment